Söndag

Tjoo, min helg har varit toppen!
Fredag: For jag till ida efter skolan,fikade med carita på tb mysigt, längesen jag träffat henne!
For tillbaka till ida,vävade igång min moped och for och handla gott till eepee.
Alex kom, vi tittade bra filmer och åt gott. Somnade och vaknade tidigt.
Lördag: Steg upp åt en supergod frukost,Alex for ca 12 ida och jag begav oss ut i vinterstormen tillkalax.
For upp till halpa halli , handlade foundation, olja till mopeden och thights!
In på söderman ett varv och se om ida moped var klar vilket den inte var ännu.
For till ida, fick ett samtal och for och hämtade idas moped som var färdig.
Begav oss till kalax och åt gräddpotatis och maletköttsbiffar!
På började resan till ksk vilket var super kul heheh!
For efter pasi och sen till Eddi eller dennis kan man väl säga hehe.
Spelade kort och pratade och drack cola.
For ut och köra, hoppade i snön, gick in i hallen och var helt spåra.
For hem till pasi ca halv 12 och somnade något efter 2.
söndag: Vaknade ca halv 10 och har inte gjort mycket sedan dess.
Ska börja bege oss och möta upp eddi en stund och sedan blir det kalax.
Kanske åker ut med ida senare eller något måste se byee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0