Snösnösnö

Längesen jag skrev nu igen känns det som, men jag hinner inte eller jag glömmer heter det väl.
Som sagt så är jag på pra på saxess och tycker att det ärlika kul som alltid att vara där.
Idag är jag ledig och har inte gjort någonting, varit upp till näsby och tittat ncis typ.
Igår for jag,ida,pasi till kaskö och hade kul me miska och eddi hehe längsen man varit med dem.
Kom väl häm typ halv 10 och somnade lite efter 11.
Ska väl snart åka ut men tror att vi iaf ska se ett ncis avsnitt till.
Här får ni lite bilder från igår hehe bye!
den här är från i fredast hehe
från i lördast
från i måndast
söta ida igår hihi
igår :D
ha det bramina vänner och ovänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0