Sjukling

Jao.. Gårdagen var tung och jobbig... Enda positiva var att vi va till gymnasiet 2 sista men det fanns ingen positivt i det heller. Hade kännt mig helt slut hela dagen, tog en panadol vilket knappt hjälte. När ja kom  hem mätte ja temperaturen, lite över 37 och jag brukar ha 35.5 inte konstit jag var sur.
Nåja gick och lade mig i sängen så kom pasi , tittade lite ncis och sov en stund,febern steg till över 38 och jag trodde ja skulle dö hehe..
Somnade väl där runt 11 tiden och sov super dåligt.
Vaknade lite för 9 och nu har vi tittat ncis och ja ska snart läsa på fysik medan febern hålls nere.
Imorgon åker jag iaf och skriver provet men vet inte omja ehela dan! vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0