Life's a bitch

Moi, ja vet att det går lite trögt med dehär bilderna men ja hann inte igår typ hehe, men någongång under dagenslopp så lova jag att lägga in dem. Igår var pasi och jag hemma var ut och rökte en tobak med dante & erik också ett varv, men annars inget speciellt. Somnade kanske 1 tiden och vaknade halv 10.
Vi var barnvakt till sara någon timme hehe, ganska underhållande! Idag har jag haft mina kriser men det ordnade sig. Nu har ja just fixat spotify på min mobil mohahah känner mig duktig:D Ikväll blir det revyn och sen kanske ksk och förhoppningsvis träffar jag bröderna sabi :) Men vi hörs ska försöka läsa lite hälsokunskap och ja bilderna kommer pbyeeeeeeeeeeeeeeee
aw <3

Kommentarer
Postat av: idaaaaaoooo

hihi, va söt ong ja har i famnin ;)

2012-02-12 @ 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0