Dan före dopparedan

Idag är det söndag vilket betyder att det är julafton imorgon, ser så otroligt framemot det hihi!
Igår for jag med Sara till halpa-halli och handlade sista julklappen fördetta år, riktigt shönt är det!
Mamma kom hem från vasa lite före 6 och vi bestämde oss för att åka upp till Casa och äta!
Resten av kvällen tittade jag på hart of dixie och myste med älskling!
Somnade redan 10 dels för att jag håller på att bli sjuk och för att ja inte hade sovit mkt natten före!
Imorsen vaknade jag runt halv 9 steg upp och packade in lite julklappar med mamma!
4-tiden blir det att åka till kyrkan på de vackraste julsångerna, och ikväll ska vi spela bingo-lotto hihi!
Hoppas ni alla har en mysig kväll och så vill ja även önska er en riktigt god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0