Torsdag 2.8.2012

Tjolahopp idag är det torsdag och klockan är 11.08 och jag är uppe!
Vad är nu bättre än det? ;) Vaknade kanske lite över 10 hihi.
Har även fått min lön idag så denna dag kan inte bli bättre, och jo det regnar inte tjihooo!
Kan ju berätta om gårkvällen också! Var först och red, hihi vilket var super kul!
Sen hem så var pasi här och sen kom även ida! Färgade idas hår röd/brun under och det blev nice!
Efter det tittade vi på min favvo film LOL som ja har sett 5 gånger nu typ under 1 vecka heheh :D
Runt 10 kom vi på att vi skulle åka till ksk så det gjorde vi ! Satt och pratade med eddi,joona,miska och essi en stund och kanske 12 for vi upp till näsby igen! Somnade när vi kom hem och ja det var väl det! :D
Ida kommer snart hit tror jag och nu just är OS på tvn och kaffe brevid mig hihi :D
Ikväll vet ja inte va vi gör men imorgon blir det iaf Vasa nice nice! :D men vi hörs tjaao!
haha gammal bild av mig och älsk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0