Torsdag 26.4

jahapp då va vi här ännu än gång, vet inte vad som händer men mitt i allt har jag
tydligen fullt upp hela tiden fast jag inte har det haha.
Kan ju ta och berätta om gårdagen så här nudå på samma gång!
Började med skola, som bestod av pisa-test hela dagenhade en vanlig lektion och det va engelska.
For hem typ halv 3 läste egenom fysik, bytte om och for i väg i det supervackra vädret och
red min älskling häst Kalex, har saknat honom något enormt , men det var väl antagligen sista gången
jag red honom, hoppas verkligen inte det iallafall! När jag kom hem tittade vi oth, sen läsa bige och fysik,
titta lite oth igen och typ där 9 for vi upp ti näsby med cyklarna och cyklade bara egenom där sen hem tibaka.
Idag började jag 09.40 med biologi, skrev ett förhör som inte alls gick bra blöö, tur att jag inte valde närvårdare!
Efter det hade engelska, övade lite till prov. Sen var matte där vi räknade efter det samhälls där vi skrev
och sist men inte minst fysikx2 som alltid är lika roligt eftersom att vi har världens bästa lärare!
Nu är jag hemma efter att ha varit ett varv till saxess och köpt en olja till mitt hår eftersom den ena flaskan just e slut! Idag/ikväll ska ja inte träna har muskelvärk i hela kroppen och dessutom är det inte så kul att springa i regn..
Men får se kanske ja tvingar iväg mig och tränar lite styrka!
Nu ska ja iaf titta ett OTH och vänta på ida och Pasi men ha en bra fortsättning ni alla ! :)
hihi ignorera mitt hår det börjar bli smutsigt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0