Påsk

Nu har vi äntligen fått internet att funka ordentlig, så nu är jag back och track(?) haha :)
Sitter som bäst hemma och läser lite bloggar, tror jag ska knäppa på ett one tree hill avsnitt.
Kan ju så här snabbt berätta om gårdagen också för en som är intresserade!
Började med skolan, skrev ett jobbigt finska prov som gick helt bra,
slutade 13.20 , skjussade hem Miranda och sen for jag till Ida. Åt mat där och färgade
hennes hår ljusare! Tåny var över en stund också till Ida och sen kom Alex.
Jag for hem, hade panik över att jag inte kunde hitta min plåmbok men kom på att den var hos mimmi&tåny hehe.
Pasi kom hit, sen kom också ida och alex, begav oss till kaskö,satt där med miska,eddi,pate och joona.
Ida, alex,eddi och pate for till Dennis så då for joona,miska,jag och Pasi ut och cruisa med moppebilees!
Heheh, var typ till någon damm(?) satt och hade natthumor baha, faktiskt en rolig kväll,
vi kom väl hem typ lite före 2 och somnade genast.
Idag vaknade jag typ 9 och pasi kanske halv 10, åt och myste så for pasi till mommo och jag hem!
Idag står det påskmiddag med släkten på schemat så ska snart fixa mig vi hörs!
browniieee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0