OTH

Moi, kvällen och dagen har varit speciell!
Började med att träna och sen ut och springa, spang dubbelt så långt så jag är stolt!
Efter det for jag upp till Ida och satt där en stund, begav oss till eepee och tanka så
kom Alex dit så satt vi där så begav vi oss till ksk.
Så kom pasi ut sen hämtade han mopoauto, den hade ingen acka så när vi skulle
stanna vid vägen och se om en säkring hade gått så slocknade så klart bilen,
pasi hade inget batteri i telefon men vi provade starta med kablar från mig moped och det funkade hehee!
Nu e vi hemma och jag har läst på alla 30 ord i finska + engelska ord!
Imorgon består 4 första timmarna av pisa-test wehooo!
Imorgon blir det också ridning, kul har saknat de!
Sen när jag kmr hem åker ja ut och springa och träna lite, men ha en bra kväll och gonatt!
hahaha hårboll som jag e så syns inget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0