Gårdagen i bilder

Sori för kvalitén men mobilbilder är mobilbilder

Går dagen var riktigt bra, for till kaskö med ida & pasi runt 5-6 tiden.
For till Erik och satt där och åt glass, sedan kom eddi över och vi satt där en stund till.
For till Sale och satt med Kappe och joona en stund, bestämde oss för att vi skulle
lämna mopedbilen hos pasi så körde han idas vespa och ida hoppade på med mig!
for och satt i solen i gästhamnen, då fick man verkligen sommarminnen!
Eldade nå gräs, sen var tåny också öveer! For iväg till puroille eller vad det nu heter hahha
där va vi typ 20min. Runt 9 startade jag och pasi hemåt! När vi kom hem läste jag på religion,
sen pratade vi en stund och sen sova! På morgonen när jag vaknade kände jag mig död
är super förkyld och stannade hemma idag..Nu ska ja äta och titta film bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0