YESTERDAY WAS GOOD

Igår blev pasi och jag helt sugen på chips och dipp kl 12 på dagen hah..
Så vi for ti eepee och handle så åt vi och titta tv.
Halv 3 skjussa han mig till fammo, åt där och satt och prata en stund.
ida hämta mig runt halv 4 tiden.
For till henne hanna och pasi kom dit.
Hanna och pasi for till bäck , ida och jag till mig efter bankortet.
Sen till halpin och möta upp hanna & pasi, hade allmänt kul där hahah.
Alex kom och vi stod och måssa utanför halpin och hade allmänt bra humor.
Ida,pasi och jag begav oss till ksk till joonas garage.
Ida och jag satt i moppebilen och rocka till x3m men sen
eftersom att vi sprutade spolarvätska över hela stället tog det nycklarna av oss, fittig pojke 95 & 96...
Ida och jag fick läidon och for ut och ragga me racer moppin aprilia till eskö och kaskö.
Sen for vi efter pasi och sen tänkt ida och jag köra över en barnfamilj i en tunnel usch haha! :o
Körde runt i ksk hanna & alex anlände och vi for till ida och sku titta film men vi åt glass iställe.
Pasi och jag for hem och hade allmänt mysigt, somnade lite efter 11 och vaknade typ 7 för att pasi sku hem i älijaktin!
Gårdagen blev super, kändes lite som förr sommaren typiskt "IDÅR" dag, har saknat det puss gulle!









hehe , allmänt spåra kvielld ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0