I CAN BE YOUR HERO BABE

Nämen jo, här är vi aktiva (a). Har inte haft tid med dator nu på en tid, och har verkligen inte orkat blogga så det har nu gått ut på ett men jag now i'm back! Skolan var nog ganska jobbig om man tittade på läsordningen men det gick bättre och lättare undrar varför! Skrev första timmen moddeprov, vilket gick som det gick eftersom att jag spenderade min kväll i kaskö med min vän ida och läxi var med en stund och sen med vårt lilla gäng! Nåja läste ju typ 20 min när jag kom hem såå (aa). Skrev modde provet på typ 20 min så hann plugga lite finska där emellan, hade en håltimme till och då läste jag på finskaprov också! sen hade vi finska och då skulle jag känna mej duktig och säga att jag kunde skriva det, gick faktist helt bra nog eller får ju hoppas det! Nu har man nu "bara" engelska, matte, kemi och bige kvar och några förhör, räcker bra till! Ikväll blir det hockey men före det ska jag hinna läsa på engelska som vi har på fredag så det blir väl att börja med det nu! puss!

jag tkr att tomten ska va snäll och ge min denna! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0