hockeyhockeyhockeyhockeyhockey

Igår var vi till kaskö, var nu me nå töntar där och sen for I, M och jag och solade i gästhamnen, älska solen! Kom hem till ida där runt 10 tiden och då åt vi mihih, för vi var super hungriga! for hem och kom hem där runt 11 , när jag skulle sova fick jag besök så då blev det att vara uppe en stund till och sen sova.. När jag vaknade imorse trodde jag att mitt huvud skulle spränga..-.- och sen kunde jag int tala och det flöda ca 30000 l snor ur min näsa.. hah! Så jag diskuterade med mamma och hon sa ja skulle va hemma! Ikväll är det fin-rus match får se får se.. jag ber till gudarna att finland vinner!

Mikael Granlund är lätt snyggast i det finska landslaget, 19 bast är han, helt coolt! Och duktig är han också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0