THIS I ME

1- Presentera mig själv + 10 fakta om mig

Morjens, haha som ni alla vet så heter jag Ida Ingström och bor i Närpes och jag 14 men fyller 15 i maj great! Då tar vi denhär faktan då! Somna inte för mitt liv e väääldigt intressant!
1. Jag har blåa ögon och min naturliga hårfärg e choklad brunt typ?
2. Jag har spelat hockey som lite, ångrar stort att jag slutade.
3. Jag har väldigt lätt för att lita på folk , vilket inte är bra jag vet! Och har fått ångra det..
4.Jag super envis och bestämd av mig!
5. Jag bedömmer folk före jag har lärt känna dem..
6. Jag har ridit en jag gick i 1 an and i love  it♥.
7. Jag har världens bästa kompisar!
8. Jag har gått på redskapsgymnastik i typ 7 år, och tävlat också hah.
9. Jag tycker om märkessaker,det är nog superviktigt för mig! hah
10. Jag har superduper stökigt rum förutom när min mamma städar det då är det fint i ca 1 timme , löwe u mamii haha!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0