I SAID BOMBOMBOM

9- Mitt drömbröllop
Vet inte om jag vill gifta mig, det känns ganska ja.. Men kan ju iaf berätta! Isåfall om jag gifter mig så ska det vara ett stort bröllop, med en känd man det skall vara i en fin kyrka och festen ska senare hållas utomhus!
Dag 10. Det här hade jag på mig idag
En mörkblå huppari, ljusajeans, svartbastop och undekläder och strumpor!

For till Ida efter skolan med hanna och ida då. Somnade en stund haha. Sen for vi till eepee och handlade ingredienser till tacos yamii! Sen vidare hit och nu e ida här och Hanna for just! Imorgon ska jag till hvc och sen om jag har någon spricka eller något i bröstkorgen från olyckan igår..! Men vi hörs för imorgon är det fredag och jag ska ut och vespa med mitt gäng! Vi får även betygen imorgon :ooooooo

randombild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0