HEY HOPP JAE GANSKA BRA

DAG 5. MINA FÖRÄLDRAR
Har ju berättat om dem redan men kan ju iaf säga något. Pappa e 42 typ? å bor i Vasa nuförtiden, vet inte vad han jobbar med riktigt (a). Träffar inte honom så ofta vilket e grymt synd.. Eftersom att ja kommer bäst överens med honom, min pappiii e iaf bäst!♥ Min mamma heter Lena ( oj min pappa heter Kaj) och mamma e 40 och hon arbetar på NTM cooolt, nämen hon e köksa..-.- Min mamma e också bäst iaf när hon gör som jag vill (a) .. Men iaf mina föräldrar e bäst och jag är glad att jag har dem! (:

Dag 6. minA bästA VÄNNER
japp, jag har många bästa vänner. Ingen nämnda och inga glömda men speciellt bäst e ju nog dem jag umgås med i skolan och på fritiden och min "syster" som är för lååååångt borta.. Mina vänner e de bästa man kan ha och de finns allti där ! Och ni ska veta att jag älskar er superdupermega myyycket!♥

Dagen och kvällen spenderade jag med mina gulleungar! Först var jag med Ida & alex hos ida, sen ut och köra med tåny & mimmi också! Sen till ida igen och sen ut till tb och eepee. For till Kalax där runt 8-9 tiden. Var med Björn & Anton en stund, Björn skulle nödvändigtvis prova min vespa! Anton kom på att han måste tanka så vi for till abc på epa.! Han satte i 10 e så han tanka fulltank åt mej å mihih (a). Sen va vi e näsby en stund sen tbx till kalax så skjussa anton och jag hem Björn och sen for jag hem! Nu ska jag sova snart, imorgon åker jag med idas vespa till norrnäs och sen kasköö :)
pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0