FREAKY LIKE ME

15- Ett speciellt minne
När jag träffade min bror Jimmy och min farmor och farfar för första gången. Eller jo jag har ju träffat dem före men inte som jag kan minnas riktigt, synd att det är längesen jag såg dem sist nu igen..
16- detta ångrar jag
Vet inte om det direkt finns saker jag ångrar eller visst, men gjort är gjort eller hur.. Ibland kanske jag ångrar att jag inte gjorde som jag tänkt utan istället fegade ur och sen gick allt åt helvete och inte som jag hade tänkt mig, men livet är väl bara så antar jag..
Jo igår var jag och ida och färgade och klippte oss. Så här blev mitt resultat, super nöjd faktiskt! Efter det for vi till kaskö och va me nå folk somvanligt! Kom hem där runt 12 tiden och idag har skolan varit ganska måssig. Ikväll ska vi väl också ut och köra till kaskö somvanligt! Men vi hörs pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0