FOR YOU I'LL ALWAYS WAIT

Min dag i skolan var väl lite som den var. Ganska jobbigt att stiga upp eftersom att jag somnade först klockan 1. usch! Hade religionsprovet på håltimmen idag det gick väl nog men hade ju inte läst nästan något. Efter  skolan gick jag hem till ida me mimmi & ida. Tåny kom dit så åt och sen for vi till ett loppis? Efter det for Ida och jag och ta ut pengar och sen till halpin med mimmi & tåny och till lidl och tb. for till eepee ett varv och sen och färga mimmi hååår. Sen ut ett varv igen och sen hem till ida och sen till mig. Nu är vi här och jag har hälsokunskapsprov imorgon och 12000000 finska ord..-.- Men nu ska jag nörda vidare med min vän Ida. Imorgon blir det solarium på schemat med mimmi & ida.! Puss


hahaha ihoptryckt sak (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0