FOR THE FIRST TIME

11- Mina syskon
Ja, jag har ju redan berättat om mina syskon! Men jag har iaf bara halv syskon och 3 av dem träffar jag aldrig eller 1/3 så träffade jag för något år sedan, ganska synd men..
12- i min handväska
Använder sällan handväska, men när jag gör det så har jag kanske plånbok, smink, borste, tuggummi, läppomada, vantar, telefon, mp3! :)
13- Ett barndoms minne
jaadu, det är många det! Speciellt med Antonia & Amanda. Vi brukade alltid leka i min mammas bil att vi var ute på semester och att vi sov i bilen och krockade med älgar osv.! hahah :D Sen minns jag en gång när vi var ute och campade så var dominic, kim, amanda,antonia och jag i någon skatepark sen så sa våra pappa att vi skulle se efter med Antonia för hon brukade allti springa bort! Så tappade vi bort henne sen så hörde man att de ropade upp i någon högtalare " Carita & christian , er dotter söker er" hohoh :)


Kommentarer
Postat av: M.Eklund

SV; Aaw, tack schnüggizz! :)<3 Liikar nya designen diin söde btw ;D

2011-03-20 @ 18:16:27
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0