DET ÄR BÖGARNAS FEL

Skolan var väl ganska måssig, bara att hela klassen värka lite urflippad , men det störde nu inte mig haha! Efter skolan tog jag bussen hem med  Ida, Mimmi & Alex. Sen skjussade mamma oss till Ida. Ida och jag tog vespan till eepee och handla ingredienser ti tortilla namii! Hahah allmänt urflippade somvanligt då, vi försökte elda ett mjukisdjur vilket gick mindre bra! Sen spela vi wii, typ 8 tiden for mimmi & Tåny och sen for också jag och Ida till mig! Har läst på geografi nu och ska snart börja med alla fucking kartort blää.. Ska till fammo imorgon och sen till solarium jee! Hanna flytter upp tibax GILLAGILLAGILLA!!  Saknar bruuuden..! Men vi hörs!

hahah, ignorera mina utslag på handen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0