BECAUSE TONIGHT WILL BE THE NIGT THAT I'LL FALL FOR YOU

Igår for Ida & jag till Kaskö där 7 tiden. Körde runt och stod och prata finska med en massa finskapojkar haha!.. Sen har jag också avklarat min första vurpa.. Så typiskt mig att göra det framför en massa mopedpojkar, till på köpet stod vi nästan istill! hoho!  Kom väl hem där runt halv 12 tiden somna typ meddetsamma! For till skolan imorse och hade husli och en matte timme. Sen värkte det i min mage så jag trodde jag skulle dö, men conny hämta mig och skjussa hem mig! Ikväll ska Ida komma hit och ta han om mig och min mage! Nu ska jag titta lite kyle xy och tycka synd om mig själv! Imorgon blir det väl kaskö igen , trevliga typer där (:

Gulle håkon & Jogi-dogi!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0