BAHAH

Dag 22. Det här upprör mig.
Ja , jag vet inte vad jag ska skriva här riktigt men kanske att det finns folk som har superduper mycket pengar och lever rena rama lyxlivet, å fast de gör det så lämnade det hur mkt pengar som helst över. Sen finns det folk som inte har något att leva på,de får kanske vara glada om de får mat en gång om dagen om en det , usch att ha det så .. :o
Dag 23. Det här får mig att må bättre
Ja, itt vet jag kanske snälla personer som är snälla med varandra och även mig hah (;
Dag 24. Det här får mig att gråta
Jag brukar bli ganska lessen när vänner sviker.
Dag 25.En första
Euhm, ja vad ska jag säga en första vespa! För nu just står min vespa på gårde wooohoo!:DDDD
Dag 26. Mina rädslor
Jag är livrädd för våldtäktsmän varenda gång sprakar jag till när typ någon kommer fram plötsligt, jag är rädd för ormar, spindlar,alla dessa smådjur uäk! Sen e ja höjdrädd också!
Dag 27. Min favoritplats
EEEPEEEEE! Haha nämen , Åland tkr jag väldigt mkt om ;)
Dag 28. Det här saknar jag
Jag saknar min lågstadieklass, vi hälsar knappt på varandra nuförtiden.. Jag saknar att vara liten när antonia bodde här. Jag saknar sommaren 2010 den var nog bäst den, men 2011 kmr bli bättre!
dag 29. Mina ambitioner
Ehm, vad betyder det riktigt? Men ja om de handlar om mina drömmar i livet så är det att jag ska bli rik , jag ska ha ett bra jobb, ja ska inte bo i närpes! :)
Dag 30. ett sista ögonblick
Hahha? Ska man skriva om när man dör eller vad? (i)

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA KAROLINA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0