A DROP IN THE OCEAN

17- Mitt favorit minne
Åååh, ni frågar så mycke minnen, jag vet inte riktiga det finns många bra minnen som jag tkr om. Flera som jag gjorde i somrast när jag var med mina alldra bästa vänner, när jag fick känna nya människor också :)

18- Mina förebilder
Min förebild är nog min pappa, han kanske inte allti ha gjort det bästa av sitt liv, men har kämpar alltid för sina med människor och försöker det bästa, han tar alltid sig själv i andra hand, jag älskar min pappa♥

Skoldagen bestod av håltimme,finska,modde x2, håltimme, matte, kemi(yy).. Super kul! Sen tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Ska väl till ida senare och sen till Kaskö miihih :) Men vi hörs pöss!

mahaha, ja ser ganska död-fisk ut.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0