TYCKER OM DIG

lördagen åkte jag med Mimmi,Tåny och Ida till mariah där det ännu inte var så mkt folk.
Men sen kom det bara mer och mer hela tiden, härregud mitt i allt var det pråppat i lägenheten..
Åldrarna var väl typ från 14-21 haha..
Men började no folket leta sig efter några om och men, själv tyckte jag kvällen var bra,kanske lite mycket folk men det slutade ju bra iaf! Åkte till hanna och sov, vaknade 10 gjorde oss klara och for till parra med ida, mimmi&tåny. Snöade ganska grymt och blåste men det gick nog bra! Mimmi och jag gjorde nu våra egna skogsvägar, haha! Kom just hem och ska väl läsa på modde förhöret och finska orden i think! Men vi hörs!
puss

Popi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0