HE'S EVERYTHING TO ME

Kan berätta kort om min helg i Vasa. Fredag: Gick jag till Ida efter skolan, vi åt och gjorde oss klara. Där runt 4 skjussade Idas mamma oss till busstation där Tåny&Mimmi redan var. Bussen var ganska kul faktist haha. När vi kom till Vasa gick mimmi&Tåny till Tånys mommo och ida och jag till pappa. Sen gick vi och leta bikini men vi hittade inte någåt(?).. Sen åt vi på rax och efter det blev det bio, tror filmen hette typ love and other drugs? Den var nog bra, bara att ida å jag var lite hyper och Tåny & Mimmi skämdes. Filmen slutade där 10-11 på kvällen så ida och jag tog lite kort och sen gick vi till Pappa. Vi sov på en stor såndär luftmadrass haha, somnade kanske där runt 1 tiden! Lördag: Vaknade där runt halv 9, jag hade blivit helt förkyld.. Men iaf , vi gjorde oss färdiga, sen gick vi ner till stan, vi hade tänkt äta frukost på subway så vi fick hafsa i oss en smörgås på nåt café(?). Tåny & Mimmi hämtade oss senare eller det var tånys moffa som kom med lada,haha :) På tropiclandia hade vi det superkul, simmade, körde i rutschkana, och hade allmänt trevligt. Simmade typ 5 timmar sen gick vi upp och for till rax. Senare gick dagen/kvällen ut på att leta byxor till Tåny hah. Tror alla var supertrötta men det gick nog. Mimmis pappa hämtade oss där runt 7 så satt vi 4 i baksäte, haha ida, jag och mimmi var så trötta så vi blev helt hyper, haha. Men sen somnade mimmi å tåny haha. När vi kom hem skjussade fabiola  ida&mej till Hanna där lite folk var. Tittade en film så får ida och jag hem sen. Eller jag for ju hem till mig. Somnade kanske halv 2 och sen vakna ja lite över 10. Mamma fyller 40 idag, kiva juttu! Men vi hörs senare , tror ida har bilder! www.idaaevelinaa.blogg.se

Sommarbild!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0