ENSAM IKVÄLL PÅ ETT STADSHOTELL

skolan gick nog helt bra idag, på matte timmen kom vår lärare 50 min försent..
Endå var det vi som straffades och fick vara 10 min över på matrasten även fast vi hade suttit och väntat fast man egentligen får gå när det har gått 15 min över lektionen, men nåja! Engelska provet gick bra det var inte alls lika svårt som jag trodde att det skulle vara, vilket var bra! Efter skolan tog jag bussen hem och när ja skulle gå hem från bussen så sto det en massa grävmaskiner i grinden och en lastbil, så frågade jag om ja kunde gå och dom bara va? å jag bara :KAN JA GA? åså de bara jojo, eller det hörde jag inte men gick nu för det, jävla mongogubbar..
Har beställt pizza idag som vi fick vänta på i 50 min typ, men jag hade ju sara som sällskap i bilen så, haha..
Hae just duschat och ska göra mig klar och bege mig till Hanna , där jag stannar övernatten!
Imorgon e det ridning på schemat och sen på kvällen suuuuupa!
vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0