ATT DET KAN VARA SÅ SVÅRT ATT VARA ENSAM

Somnade väl där runt 12-1 eftersom att jag inte orka sova tidit, satt å titta på någå fotboll som de hade i tv, ganska intressant, zlatan värkar iaf vara omtyck. Nåja, steg upp typ 8 klädde på mig och gjorde mig klar. Hade husli första å då gjorde vi nog nå potatis å biffar, själv gjorde jag toscakaka, super god faktist! Kemitimmarna var supertröttsamma somvanligt då.. Efter skolan åkte jag efter några om och men hem med bussen. Gick en omväg över ett dike som tyå var 60 cm djupt, bara för att de där jävla grävmaskinerna gräver på vår grind/väg så man slipper inte över eller säkert gör man , men de stod som mitt på så jag tänkte att ja int sku störa.. Ikväll ska jag kanske vara med WestergardN , vet inte om hon har tid heller så. Men nu ska jag äta något tror jag, har inte äti nå mat i skolan idag såå..


Körde på osminkad idag åxå hihi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0