RICKY WAS A YOUNG BOY HE HAD A HEART OF STONE

Längesen sist nu igen! Igår spenderade jag dagen först med hanna och mimmi, mimmi for sen där runt 2 kanske. Ida kom hit senare och då satt vi alla 3 såm nå datanördar somvanligt. 7 tiden kom idas pappa efter oss så for vi till norrnäs. vi tog fyr hjularen och åkte och grilla, supermysigt men vi lyckas ju alltid med nåt haha. Sen skulle vi köra lite fyrhjulare så fastnade och alla blev helt fitti,men sen kom idas pappa och en gubbe och hjälpte oss. Körde lite till och sen till mig. Ida for hem och hanna och jag somnade kanske där runt 2. Vaknade där runt 10 tittade halva av the last song och nu ska vi snart äta! Ikväll får vi se då hur det blir! Imorgon åker jag först till åbo med mamma, ida, hanna och peggy sen hoppas hanna av och vi fortsätter över till sweden! ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0