LIST-SAK

1. presentera dig själv

okej, jag heter Ida Ingström bor nu just i kalax i ett hus som vi byggde och flyttade in i i januari 2010 typ. Jag är fjorton år gammal men fyller 15 i maj. Jag går i klass 8e i närpeshögstadie. Jag har 7 halvsyskon, var av 2 jag aldrig träffat och en jag träffar mycket sällan. Jag bor med min mamma,hennes man, min bror Kim och min lillasyster Sara. Min pappa bor i Vasa dit brukar ja vara över helgerna. Min syster Amanda bor i kaskö men är ofta på Åland. Min bror Dominic bor med sin flickvän i Kaskö! På fritiden tycker jag om att vara med mina bästaste vänner , skrinna och hästar hör till min vardag. Jag är grymt envis och tycker inte om falska personer eller personer som gör sig till. Jag tycker om att hjälpa till och gör alltid mitt yttersta i alla situationer. Jag hatar att sitta hemma och inte göra någonting, utan jag vill ut och hitta på roliga saker! Ja, där hade ni kort om mig då! :)
2. Min första kärlek
Ska inte säga riktigt att jag har varit kär i någon egentligen, visst har jag tyckt om någon men inte kär. Ja vet inte riktigt vad kärlek betyder ännu men jag har iaf inte upplevt det ännu, men det kommer väl! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0