LIST-SAK

Dag 10. Detta hade jag på mig idag (igår)
hmm, igår hade jag på mig leggings,linne, huppar, utebyxor jacka mössa, vantar! Ja för vi var ti kaskö och det var superkallt usch.. :)
Dag 11. Mina syskon
Ja då börjar vi med syskonen från mammas sida. Jag har en bror som heter Kim och han fyller väl typ 20 i november, han har nyss kommit ur militären och arbetar nu med nå bygg! Han är utbildat byggmästare. Han spelade förut hockey och var bland det bästa backarna i hans ålder i hela finland, men ja intresset försvann väl eller han orkade inte.  Jag har en lillasyster som fyller 4 i oktober och hon heter Sara, hon är väldigt duktig hon kan tex vissa bokstäver och kan läsa lite, hon tkr om att sjunga och leka och springa haha :) Sen från pappas sida så har jag en bror som heter Dominic och han är också 20 eller fyller i maj, han är nu just inne i militären. Han tkr och om hockey som min bror de spelade tsm förr och for på läger och distriksläger, han är väldigt duktig och spelar nu i krafts första lag! Sen har jag en syster till som heter Amanda och hon fyller 18 i maj! Hon utbildar sig till närvådare nu just. Hon är mest på Åland eftersom att hon har sin pojkväl där. Hon är superduktig på fotboll och hockey, hon spelar väl nog båda ännu! Hennes intressen är väl no fotboll, hockey, vänner och pojkvän då! Hon är super snäll! :) Sen har jag 3 syskon till men dem vill jag inte berätta om.. Men jag älskar mina syskon över allt annat! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0