LIST-SAK

7. Min bästa vän
Har supermånga bästa kompisar, och ni vet absolut vem ni är och jag älskar er superduper mycket!
Men en vän som absolut är som en syster till mig, eller vi är ju typ det för vi har ju samma storasyster så är Antonia Liljefors. Har känt henne enda sedan hon föddes i oktober 1996, hon har bott hos mig och jag har bott hos henne! Min mamma är gudmor till henne och hennes mamma är gudmor till mig. För ca ja flera år sen flyttade hon tyvärr till Åland, vilket kanske var ganska bra eftersom vi annårs skulle ha tagit livet av varandra haha.. När vi bråkar så är det riktiga syskonbråk, men vi har no börjat lugna ner oss lite nu! Träffar henne ganska sällan, men när jag träffar henne så hittar vi ALLTID på något superkul! Hon är nog det bästa jag vet, kan prata om exakt vad som helst med henne och hon kan prata med mig, utan att det går vidare till någon! Älskar dig antonia puss!









Puss på alla mina vänner, har inte kort på alla men ni vet att jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Antonia

älskar dig :) <3

2011-03-01 @ 21:42:28
URL: http://aantoniaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0