LIST-SAK

Jag skrev ju inte dendär list saken igår så jag gör det nu!
4. Det här åt jag idag (igår blir det ju)
Nån köttfärssoppa hos ida ahha :D

5. Vad är kärlek?
hmm, har aldrig egentligen förstått mig på det, vet inte om jag tror på det riktigt heller. Något jag tycker väldigt mkt om är ungdomskärlek, jag tycker det är så himla kul att se ungdomar som är kära! Men ja kan väl samman fatta det kort att för mig är kärlek när två personer tycker om varandra väldigt mycket och är tillsammans , men inte för ofta utan har egna liv fortfarande! Kärlek är inte när en person äger den andra och han eller hon får inte bestämma över sitt liv eller vara ensam någongång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0