SOMMAR 2011

Tänkte ladda upp lite mobilbilder från sommaren!

Pojkarna fixade fina lampor till jogi hihi

Hanna å jag hade färgat håret men smart som jae så hade ja på svartvitt hah

Vi var i kaskö och umgicks mycket med eddii

Ida & jag for till lappvik för att överraska hanna

Bussresan hem haha

Ida & jag körde med världens finast vespa i lappvik, squabbiii

Vi var till esköö

fääärjaaa

hade natthumor haha

Vi var med självast päpii

Eddi igen haha

For till Idas villa me båt själva haha

shööne

Hanna och båtliv haha

Satt i gästhamnen med dessa typer haha

hade kul på rippileiri med dessa typer :D

vierasvenessatama igen

Senn avslutar vi med finaste bilden av hanna och mig haha
Tack för en underbar sommar alla!

Kommentarer
Postat av: Alex

bahahahah! festliga bildär :D

2011-08-16 @ 21:25:40
URL: http://henriksasflickon.devote.se
Postat av: Jenny

Va e hede fö bild?! :O Hahhaha! :D

Snygg man kan va som såde omedvetande :)

2011-08-19 @ 19:03:40
URL: http://jennymariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0