WHEN YOU'RE GONE

Skolan var väl helt ok idag kanska snabb dag!
Sista timmen hade vi håltimme gick in till näsby med Jenny och Mirre i onödan.
Men när vi skulle tbx så fick Jenny och jag sitta på med Mimmi på vespa haha lyckat :)
Sen tog jag bussen men jenny till henne. Vi gjorde mat och pratade och sånt.
Sen for vi ut och cykla till ån och satt där och prata och sen hem till henne till grease :)
Mamma hämtade mig typ halv 11, var meningen att jag skulle åka ut nu men e så trött..
Måste vila mig till imorgon då faaaan, Ida kommer hit typ 2 eller nåt och sen åker vi till Alex på förfest!
Men vi hörs för nu ska jag sova pussss. Btw har min älskade bror Kim kommi hem idag min andra älskade bror e
ju alltid hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0