We no speak Americano

Kom hem igår där runt halv 11 gick och sova mesamma men somna typ 11.
Steg upp typ kvart över 7, jag e så trött på morgonen nuförtiden vet inte riktigt varför.
Skolan har varit sååå seg idag, vet inte har varit heelt trött och trög..
Tur att vi fick håltimme sista, mamma hämta mig och Karolina.
Men det tog en stund eftersom att nå pojkar tog min nyckel?
Nåjaa, ja kom ju hem så ja.. Ska snart till moffa och tjäna pengar!
Ikväll blir det väl kaaanske näsby med Ida så kanske Tony också joinar eller nå!:)
Men ja vi hörs pööss

Kalex<3
Jooo, mamma och Sara var ju och red igår, det gick faktiskt bra!
Det var meningen att Sara skulle ride Boni (ett litet gottlandsruss)
men det blev så att hon satt framför mamma på Mathilda som är en stor finnhäst!:)
Imorgon ska jag på ridning, lääängtar(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0