En tid sen

Har inte skrivit på länge nu igen, har som inte tid med dator som egentligen är ett gott tecken!
Men lite sorligt eller kul är det ju att ni fast jag inte skriver är och kikar in här i min blogg va gollit!
De senaste dagarna har ja nu bara varit ute och ja helt struntat i skolan värkar det ju som eftersom att jag gör mina läxor klockan 11 på kvällen när jag kommer hem och är supertrött när jag ska vakna! ;o
Nåja , idag hade vi en ganska lätt dag hade tyska x2 , jompa x2, modde och foto och film x2 men håltimme sista!
Tog bussen hem och nu sitter jag här! Ridning ikväll något som verkligen gör mig närvös!
Nåja, man kan väl inte köra rally med hästen den här gången då haha!
Det börjar nog bli höst nu ganska så tråkit men endå mysigt för att regn e bra!
Men nu ska jag läsa bloggar höres! :)

Vackär miranda! <3

Kommentarer
Postat av: M.Eklund

Usch Usch Usch Usch Usch Usch vilket jäävla fuult face du har åp bild tennar! :S Hitta itt et in betär? :S

2010-09-18 @ 13:10:57
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0