Torsdag

Har inte hunnit skriva på hela dagen, har varit ganska mycket så.
Hanna och jag vaknade typ lite över 10, åt, gjorde oss klara, Näsby.
Sen till mig igen och äta glass och titta tv, Hanna for väl typ 1.
Halv 2 åkte jag, mamma och Sara till Vasa, wooow..
Vi hade bråttom så jag köpte vinterjackan och en blus allt från Vero Moda.
När vi kom hem sprang jag in och bytte om till ridkläderna och sen iväg till Bäckby.
Det gick nog helt bra idag, bara att det blev lite mörkt men det tar vi int så hårt.
Ska bara va hemma ikväll fast jag skulle velat ut men.
Ska nu titta film och mysa :)
Puss

;)

Uppdatering: ojj det blev lite bråttom så jag hann inte uppdatera..
Men iaf kvällen ändrade helt totalt, bra var nu det haha..
Kom just hem efter att har varit ut och raggat i en varm bil :)
Men nu ska jag titta film så vi hörs puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0