Regn

Ida kom hit så åkte vi till eepee, handlade lite hårfärg eftersom att Idas håre var grön/grått/brunt hehe..
Sen for vi efter pappas vespa till fammo, sen raka vägen till Kalax och färga Idas hår.
Det såg riktigt rött ut med färgen i men när hon tvättade ur det blev det superbra!
Imorgon ska jag väl ha film kväll med Hanna, Ida kanske Mimmi & Alex :)
Har modde på tisdag så blir väl nog att ta hem boken, nog för att jag inte kommer att läsa men..
Imorgon e de fredag då somsagt och vi har två håltimmar sista LOVELY!
Men nu ska jag sova eller först matte om jag orkar..!



NU, IDÅR goes brunette ;))

Måste bara slänga in denhär för att jag saknar sommaren och för att det e min favvoflickor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0