filmkväll

Efter skolan åkte jag hem och åt tacos sen till Näsby och möta upp Karolina.
Vi gick och handlade alltmöjligt till eepee! :) Sedan tog vi cykeln till Miranda!
Vi åt tårta med ljus aaw och drack skumpa i bilarmuggar, we like!
Vi firade Miranda som fyllde för i typ juni haha, längesen i knoow :)
Tittade på bilder från Österrike och åt Mozartkulor(uppfatta inte fel).
Sedan drack vi glögg och sedan tog jag cykeln till Ida!
Hanna och jag hämtade vespan och for till ärrin och handlade chips och dipp och hyrde film!
Nu är Ida och Hanna här och vi tittar film så nu ska jag titta den så jag inte missar hela (A)
Imorgon Vasa där runt halv 2 och sedan ridning och ut , hörs!

Denna heting e med i filmen som heter G.I Joe ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0