Fagerö

Åkte till Hanna där runt fem dit kom nu Mariah, Lasse, Jan, Anna, Julia, Alex, Ida och jag och Hanna :D
Var nog kul jo :) Fortsatte väl resan mot fagerö där runt 9 och guud vad kallt :s..
Var nog med en massa folk och frös hah, men annars var det väl nog helt ok bara att det var lite folk.
Bussen hem var ju nästan tom? :o Mommo skjussade oss till Ida där run halv 3 haha för det var så kallt..
Vaknade lite över 11 idag åt och for hem. Nu har jag läst på finska och börjar faktiskt kunna det.
Ska åka på ett konfimöte ikväll och sen obligatorisk gudtjänst? Sen ut med Ida en stund!
Men nu ska jag äta och vänta på att Michaela kommer :)

jag just nu på peters nya dator (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0