DET FUNKADE!

wiihoo det funkade, gud vad coolt :)
Kom just hem från ridningen, det blev en aning mörkt men mysigt.
Har uppehåll nu 2 veckor tills vi flyttar ridningen till lördagar på dagen.
Men jag ska väl kanske börja åka och sköta om Kalex.
Eftersom att han stannar hos elins moffa där vi rider nu.
För de har inte tillräckligt med boxar, men de bor inte långt från varan så de går ju bra!
Nu ska jag snart ut med ida ett varv hon ringde just.
Hon starta nu från Norrnäs just så jag får väl börja göra mig klar.
Puss




Hehe, jo webbacameran e min besta vän :)

Är helt avonsjuk på Mariah som får åka till Puerto Rico nu!
Tänk om man skulle få ligga där i värmen åååah..
Men iaf saknar dej Mariah<3
:)

Kommentarer
Postat av: Olavolivia

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-11-16 @ 08:04:52
URL: http://olavolivia.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0