Tisdag

Mimmi var inte i skolan idag, så jag fick överleva ensam haha:)
Nämen tölla nu på med Jessi och Jenni, tror int Lotta va så glad..
Annars har dagen varit ganska lätt bara att jag typ e halv sjuk?
Men ja, ska nu snart börja läsa på matte eller räkna typ?
Har det imorgon två första om någon ville veta, haha :)
Annars knallar det väl på somvanligt, allihop kom ihåg ikväll kmr DH!:))
Men ja nu ska jag och matte boken försöka få en bättre relation :)
Joo, ja körde på myskläder idag, frös så grymt när jag vakna..

WestergardN (L)

kvalité , men ja outfit i lördags

Hannuu (L)

Förlåt Alex, men de fanns ingen annan (L)

Anna (L)

Jo, ja vet kvalité men min kamera e underlig, men iaf bästaste typerna! :)

Jo, bilderna var ju från i Lördast när vi var hos Alex, mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0