Tell me that you need me and that you love me, tell me that you'll stay forever by my side



Kärlek är det svåraste som finns
kärlek är det jobbigaste som finns
kärlek är det underbaraste som finns
kärlek är det roligaste som finns
kärlek får mig att lida men endå att le.

Sitter här i min ensamhet nu pånytt och tänker alldeles för mycket.
Inte bra inte bra, ni, min blogg är min(a) närmaste vänner nu just.
Ingen förstår mig så bra som min kära lilla blogg som inte ens har en själ.
Det kan väl inte tyda på något bra eller kan de?
Nåja jag får väl ta mina tankar och bädda ner mej, för här får jag inga svar så.
Ha det bra bloggen så ska jag kanske försöka få en blund, ni e best.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0