I'm so fucking sorry

Jaha, då sittär man här ensam på nytt och tänker alldeles för mycket!
Jaja, man får väl bara leva med det eller hur är det.
Nåja inte deppa nu, har iaf haft en bra tycker nu jag iaf.
For till eepee och var där med Alex och Ida sen kom nu Tåny och joina en stund.
Känner mej som värsta mobbningsoffer där av alla 3, nåja inte tar vi det så hårt! :)
Mamma hämtade nu mig och nu ska jag snart gå och plugga lite tyska.
Imorgon kommer Hanna till mig efter skolan, hon sover här kul! :)
På lördag blir det festin hos Hanna! :))
Puss

Det finn dagar när
jag vill minnas stunden
jag fylldes av din
värme och glädje
blev på djupet berörd

Alla de andra dagarna
i det vanliga livet som är
lever jag i nuet
vänjer mig långsamt med
att du är någon annanstans!

otroligt bra dikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0