A better believer

Hemma då äntligen är det fredag kan jag väl säga!
Kan ju berätta vad jag och hanna gjorde igår!
Vi for till näsby och var där med Ida en stund:)
Sedan körde vi(ida,hanna och jag) 3 på vespan till mig..
Hanna och jag hade inga hjälmar så det var nog kallt!
När vi var här så våldtog dom mitt kylskåp och klädskrubb!
Vi skrattade nu och tölla på somvanligt, lika kul som alltid! :)
Hanna somnade väl där runt 22 och jag läste på finska till 22.30 typ.
Var inte så trött imorse men nog lite..
Skolan har väl gått som vanligt, bara att lärarna e typ helt fitti på mej?
Fick ju betygen idag också, skulle väl borda vara nöjd meen..
Det hade nog sjunkit en hel del , men endå ganska braa.
Ikväll ska nu iaf Hanna hit, tror att Ida och gänget och ska komma, men..
Man vet ju aldrig vad de håxar på så de får nu gör som de vill :)
Ska nu iaf ha film kväll, mysigt !:)
Körde på osminkad idag , grymt mysigt!!

Mysigt ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0