IF YOU JUST TRY TO DO YOUR BEST

Godmorgon! Sitter här och väntar på mormor..
Vi börjar tjugo före 10 idag och jag orkade inte ta cykeln.
Det ser ut som att det skulle vara bättre väder idag!
Hoppas det iallafall, börjar bli så trött när det är så kallt
och mulet ute! Somnade ju typ 12 igår så ja va nog ganska trött imorse.
Ikväll ska jag på ridning och sen till pappa. Imorgon ska jag till Ida om ja inte
måste eller får tid att åka och färga mitt hår!:) Sen måste jag åka och klippa
gräs på kvällen tror jag,egentligen skulle jag borda göra det ikväll men
jag åker istället till min pappa, har inte varit där på länge! Nåjaa, nu ska
jag börja avsluta det här och läsa lite bloggar! :) Joo om det är någon som kan
hjälpa mig med med header så tell me ! Puss
haha.. Gjorde en sak på Facebook

Kommentarer
Postat av: Mariah

hahha nå e va ganska såde plötsligt no :D åmen tack (; <3

2010-05-31 @ 18:41:09
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/
Postat av: Mariah

btw , Grattis i efterskott !:D // Birgitta ^^

2010-05-31 @ 18:43:21
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0