I will do anything

Skolan idag var väl helt okej. Efter skolan samlades vi med hejarklacken.
Vi fick nå nya halare och gick egenom ett slags pogram. Vi ska iallafall vara på simhallen lite före 01.00
så jag kommer nog inte att sova kiva juttu! :) Sen speander 5-6 timmer
bredvid Miranda Eklund, kan det bli bättre?:)
Nåjaa, Miranda och jag cyklade hem då jag var hemma typ 10 över 4 eller nåt!
När jag kom hem var ja helt sjuk i magen
så jag vilade och läste på prov i ca 1 ½ timme! Men ska nog snart gå upp och fortsätta!
Imorgon har vi hissa prov då och idag hade vi ju engelska som var förvånansvärt lätt!
Ska väl va med Miranda efter skolan kanske om ja hinner och har tid! :)
Men vi hörs senare för nu ska jag gå upp och läsa på prov! :) Puss

Det blir mkt Mariah bilder but i love them! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0