Geografiprovsugerstortochförtjänarenrakhöger

o som ni kanske ser på rubriken ska jag snart gå upp och läsa vidare
på geografi provet! Kiva juttu.. Ikväll blir det att gå ut och gå med Karolina!wii:)
Jo på tal om det så skulle man kanske behöva spela lite Wii , vi har ju fått
den andra kontrollen nu så man kanske spela två! Det e super längesen jag
spelade sist ;O I'm so sorry Wii (A) Imorgon e det måndag.. Ska cykla med Karolina
redan kvart över 8 fast vi har håltimme, sen möter vi upp Miranda i Näsby.
Anledningen varför vi åker så tidigt är för att vi alla 3 har glömt musikhäftet
i skolan och vi har typ ett förhör imorgon och vi har skrivit jättemycket!!
Imorgon på kvällen ska jag och rida kiva juttu! :) På tisdag har vi geografiprov
och på onsdag matte som är det sista provet för i år :D men ja nu ska jag no läsa :)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hela inläget handlar om det, så du kan faktiskt läsa.

2010-05-23 @ 14:53:01
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0