En rolig sommar dag

Tjeena, klockan e 20.20 och nu först hinner jag sätta mig ner!
Kom hem från skolan typ 4 eftersom att jag cyklade med Björn och Karolina.
Vi for till Nissfolk först så Karolina och jag köpte isglass, och Björn köpte
dricka! Åt och sen cyklade jag iväg till Bäckby! Vi red och körde kärra idag (Y)
Vi red utan stigbyglar och jag red först Kalex det gick nog bra men det skuppa lite,
Sen körde jag Boni typ 20 min och red sen Popi det gick braa, sen kalex igen!
Cyklade hem och var helt slut i benen (A).. Nu ska jag väl börja läsa på geografi
provet som vi har på tisdag! I knoow, det är länge dit , men jag hinner inte
över helgen! Jag hoppas inte att detta väder är det bästa över hela sommaren ;S
Alltså att det inte blir såhär varmt nåmer..! Nåjaa , nästa vecka ska det nu var lite kallare!
Men ja vi hörs väl imorgon! Puss

Snart bär det av vi åker 01.00 från simahallen natten till lördag! :)

Kommentarer
Postat av: Mariah

2010-05-20 @ 20:19:54
URL: http://m
Postat av: Mariah

tack finast ida ! <3

stafettkarnevaal rules! :D

2010-05-20 @ 20:20:34
URL: http://mariakristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0