WISH THAT I COULD KEEP YOU MUCH LONGER

Hemma nu efter ridningen. Gick bra, vi var på ett nytt ställe eller vi var hemma
hos Elin där vi ska börja vara! Red Kalex och han var riktigt duktig idag tränade på
att få honom inböjd på volter och en massa saker(: Nästa vecka ska jag vara med Elin när
hon har en ridkurs 3 dagar och veckan efter det ska jag själv på Elins kurs (:
Snart e det sommarlov och man får ta det lugnt skönt skönt! Joo Måns e riktigt trött..
Mamma och jag har just gett honom antibiotika.. Han orkar inte gå själv så vi lyfter honom när
han ska och äta. Idag berättade mamma att han har jamat riktigt när han letade sin bror..
Sorligt, tycker så synd om honom som inte förstår att han inte kommer att träffa honom,
bara sen när han kommer till himmelen.. Jag vet inte hur många gånger jag har gråtit idag när
jag har tänkt på att Hugo bara var ca 2 månader och att Måns ska klara sig utan sin bror..

I've been brunette (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0